Jesteś zainteresowany?
NAPISZ!
Plan szkolenia:
Tworzenie i zarządzanie projektami
Zarządzanie użytkownikami
Firmy i kooperanci
Panel sterowania użycia i aktywności
Ustawienia konta
Aplikacje zewnętrznych dostawców
Administracja projektem
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane dla administratorów kontraktów oraz osób zarządzających projektami BIM. Przydatne informacje znajdą tutaj użytkownicy rozwiązań Autodesk różnych branż, BIM menedżerowie, inwestorzy, menedżerowie kontraktu, wykonawcy itp., którzy potrzebują zarządzać kontem Autodesk i narzędziami BIM 360.
Cele kształcenia:
Kursanci posiądą umiejętność korzystania z panelu administracyjnego usług BIM 360 oraz zarządzania kontraktami BIM. Dowiedzą się w jaki sposób usystematyzować pracę, nadawać odpowiednie uprawnienia i udzielać dostępu do usług zainteresowanym osobom w najbardziej optymalny sposób.
Wymagania:
Znajomość obsługi komputera oraz ogólne pojęcie o zastosowaniu programów z rodziny Autodesk BIM 360.
Cena: 950,00 zł/os
(772,00 zł + 23% VAT)
Czas trwania:
3 h
Ilość dni
1
Materiały
TAK
© 2018 by CAD-MES Project