Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Jesteś zainteresowany?

NAPISZ!

Plan szkolenia:

 

Konto Autodesk

  • Wybór i instalacja oprogramowania - wybór optymalnej metody instalacji
  • Przebieg instalacji
  • Aktualizacja produktów - sposoby na używanie najnowszej wersji programu
  • Dostęp do wersji testowych

 

Raportowanie użycia oprogramowania

  • Użycie usług w chmurze - kontrola nad tym kto ostatnio używał oprogramowania
  • Zużycie punktów chmury wg użytkowników - wytłumaczenie w jaki sposób zużywane są jednostki chmurowe oraz w jaki sposób są konsumowane

 

Zarządzanie użytkownikami korzystającymi w kontraktu

  • Dodawanie użytkowników
  • Dodawanie koordynatorów oprogramowania – dodatkowe uprawnienia i możliwości
  • Zarządzanie uprawnieniami – dodawanie i usuwanie praw do używania konkretnych rozwiązań
  • Usuwanie użytkowników – porządkowanie pracy

 

Rozliczenia i zamówienia

  • Przegląd kontraktów przypisanych do konta
  • Weryfikacja numeru kontraktu, czasu jego trwania i licencji z nim połączonych

 

Licencje sieciowe a licencje jednostanowiskowe – różnice i korzyści

  • Licencja jednostanowiskowa (single-user)
  • Licencja sieciowa (multi-user)

 

Najczęstsze problemy i sposoby ich rozwiązywania

  • Spis najczęściej pojawiających się problemów
  • Najczęstsze błędy administratorów kontraktów
  • Sposoby radzenia sobie z problemami
  • Dobre praktyki

 

Bezpieczeństwo rozwiązań chmurowych

  • Poziom zabezpieczeń rozwiązań chmurowych
  • Certyfikaty i atesty spełniane przez dostawcę usług
  • Informacje gdzie szukać pomocy w razie wątpliwości związanych z bezpieczeństwem danych

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane dla użytkowników rozwiązań Autodesk różnych branż, BIM menedżerów, inwestorów, menedżerów kontraktu, wykonawców itp. którzy potrzebują zarządzać kontem Autodesk, nadawać uprawnienia innym osobom w firmie oraz odpowiadać za bezpieczeństwo i legalność posiadanych licencji.


 
Cele kształcenia:

Kursanci posiądą umiejętność korzystania z panelu administracyjnego konta Autodesk, zarządzania licencjami przypisanymi do konta oraz dostępem do oprogramowania przez innych pracowników. Uczestnicy dowiedzą się również o najczęstszych problemach związanych z praca administratora konta oraz jak się z nimi uporać.

 
Wymagania:

Znajomość obsługi komputera oraz ogólne pojęcie o zastosowaniu programów przypisanych do kontraktu.

Administrowanie licencjami i bezpieczeństwo rozwiązań chmurowych

SPRAWDŹ TERMINY I CENY

Cena: 950,00 zł/os

(772,00 zł + 23% VAT)

Czas trwania:

3 h

Ilość dni

1

Materiały

TAK

© 2018 by CAD-MES Project